Re: Samsung SM308

Autor: Rafi (pol077_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 18:11:42 MET DST

Cze
> Jak w temacie. Jest to CD ROM + DVD + nagrywara.
> Uzywa ktos z Was podobnego kombajnu ?
> Jak sie sprawuje ? W Komputroniku po 600 PLN,
> chyba warto ???
> Rafal

Jeszcze nie tak dawno używałem starszy model bo SM304, ale jest jakaś
szansa,że pod względem awaryjności będzie podobnie. Nagrałem ponad 150płyt i
obejrzałem kilkadziesiąt filmów. Poza pewnymi "fabrycznymi" brakami
niektóryc funkcji, nie narzekałem (np. CD-TEXT). Napęd poszedł wświat jako
100% sprawny.

Pozdrawiam

Raf
pol077_at_friko.onet.pl