Re: Proszę o pomoc !

Autor: KMK (kmk2_at_hoga.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 17:06:23 MET DST

On Sun, 22 Jul 2001 16:45:00 +0200, bw2_at_hoga.pl (bw) wrote:

>Witam !
>
> Mam nastepujacy problem, mam kilka godzin filmow rodzinnych
>i okolicznosciowych na kasetach VHS i HVHS niestety zauwazylem,
>ze z kazdym kolejnym ogladaniem obniza sie jakosc.
>W zwiazku z tym wpadlem na pomysl aby zgrac je na CD za pomoca komputera.
>
>I tu jest wlasnie pytanie co musze zrobic aby przeprowadzic taka akcje,
>tzn jaki jestb potrzebny hardware - do ktorego moge podlaczyc video
>i jaki software aby dokonac kompresji.

Hardware: dowolna karta TV z wejsciem video - nawet Zoltrix za 150 zł
daje dobrš jakoœć
Software: program do nagrywania powinieneœ mieć z kartš, do tego
zainstaluj sobie DivXa jako kodek.

I uwaga, lepiej jest przegrywać najpierw na avi, a potem przekodować
na divx. Lepsza jakoœc. Mi wchodziło prawie 4 godziny filmu z video na
CD.