Proszę o pomoc !

Autor: bw (bw2_at_hoga.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 16:45:00 MET DST

Witam !

            Mam nastepujacy problem, mam kilka godzin filmow rodzinnych
i okolicznosciowych na kasetach VHS i HVHS niestety zauwazylem,
ze z kazdym kolejnym ogladaniem obniza sie jakosc.
W zwiazku z tym wpadlem na pomysl aby zgrac je na CD za pomoca komputera.

I tu jest wlasnie pytanie co musze zrobic aby przeprowadzic taka akcje,
tzn jaki jestb potrzebny hardware - do ktorego moge podlaczyc video
i jaki software aby dokonac kompresji.

Posiadam komputer AMD 700 Duron, 256 MB RAM, Leadtek GeForce2MX -bez wyjscia
TV/Video.

Za pomoc dziekuje.

--
bw