Re: problem z COMami

Autor: d4ni3l (d4ni3l_at_dobry.spamer.to.martwy.spamer.poland.com)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 14:54:50 MET DST

In article <2ehllt4vit70k6pup6ubvob9lvf8c250fb_at_4ax.com>,
untiled_at_poczta.fm says...
> tasiemki do commow na sledziach byly w dwoch standardach (na wprost i
> hmm, tak dookola) moze masz akurat ten drugi. Czy owe tasiemki sa od
> tej plyty? czy dokupione/zaadaptowane inne ? stawiam na to lub - masz
> cos skaszanione w samym gniezdzie commowym, ja kiedys siedzialem 3
> godziny i kombinowalem, zanim zajrzalem i sie okazalo, ze jeden pinek
> byl wcisniety do srodka 'ciasną' wtyczka nowej myszy :-))

wyglada na to, ze na plycie sa skaszanione porty COM. Wsadzilem nowa
karte IO, zablokowalem w BIOSie COM z plyty, winda wykryla COMy z karty
IO i sobie wszystko teraz hula prawidlowo.

Pozdrawiam, Daniel Magalski

--
d4ni3l_at_dobry.spamer.to.martwy.spamer.poland.com
(piszac do mnie wytnij maxymke z adresu email)