Re: problem z COMami

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 14:29:12 MET DST

Sun, 22 Jul 2001 13:05:43 +0200, d4ni3l
<d4ni3l_at_dobry.spamer.to.martwy.spamer.poland.com> napisal:

>Skladam sobie takiego starego kompa (p133mhz) i mam problem z mysza
>jak myslicie na co uczulony jest ten komp/plyta ????
tasiemki do commow na sledziach byly w dwoch standardach (na wprost i
hmm, tak dookola) moze masz akurat ten drugi. Czy owe tasiemki sa od
tej plyty? czy dokupione/zaadaptowane inne ? stawiam na to lub - masz
cos skaszanione w samym gniezdzie commowym, ja kiedys siedzialem 3
godziny i kombinowalem, zanim zajrzalem i sie okazalo, ze jeden pinek
byl wcisniety do srodka 'ciasną' wtyczka nowej myszy :-))

--
pawel