Re: tv-out

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 13:46:01 MET DST

Użytkownik "andjoz" <andjoz_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem. Próbuję podłączyć kompa pod telewizor (stary samsung - 8
> letni).
> I nic z tego nie wychodzi. Czy stare telewizory nie działają z kompem
(kable
> z kompa cinch do telewizora chyba się nazywa antenowy) czy to wina kompa.
> Mam kartę geforce2mx (rzekomo 400) Powercolor cmx2s 32 mb. Czy to zależy
od
> sterowników (w ustawieniach ekranu w zależności od sterów albo nie ma
opcji
> tv albo jest szare). Czy są jakieś strony na ten temat? W jakiej
> [...]

jakie wejscia masz w TV ? (dodam ze antenowe - takie okragle dosc duze do
ktorego podlaczasz antene z dachu lub kablowke to absolutnie nie to zlacze
do ktorego masz podlaczyc karte !!! i dlatego ci nie dziala)

musisz miec chinch, euro, svhs aby podlaczyc karte !
ewentualnie odpowiedni magnetowid (zadziala jak przejsciowka z chinch -
antenowe, nastawisz na jakim kanale bedziesz mial obraz z PC)