tv-out

Autor: andjoz (andjoz_at_inetia.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 13:39:17 MET DST

Mam problem. Próbuję podłączyć kompa pod telewizor (stary samsung - 8
letni).
I nic z tego nie wychodzi. Czy stare telewizory nie działają z kompem (kable
z kompa cinch do telewizora chyba się nazywa antenowy) czy to wina kompa.
Mam kartę geforce2mx (rzekomo 400) Powercolor cmx2s 32 mb. Czy to zależy od
sterowników (w ustawieniach ekranu w zależności od sterów albo nie ma opcji
tv albo jest szare). Czy są jakieś strony na ten temat? W jakiej kolejności
włącząć lub podłączać to wszystko? Kombinuję od paru dni i nie mam już
pomysłów.

Dzięki za sugestie i pomoc
andjoz
andjoz_at_inetia.pl
Ps. Mam oba programy tvtool i twcc2000 i obu coś nie pasuję!! Czy moje
wyjście tv jest jakieś dziwne?