Re: Uzytkownicy PixelView

Autor: Tomasz Kruszelnicki (kruszelnicki_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 12:29:25 MET DST

"Rewek" <rewek_at_interia.pl> napisał...

www.pixelview.hg.pl

> Druga sprawa, jak nagrac film, program. Wlączam nagrywanie, nastepuje
>przechwytywanie obrazu i po paru minutach Final (koniec nagrywania).

Usuń limit ramek do przechwycenia, sprawdź rodzaj kompresji
(bez niej szybko zapchasz dysk), zobacz ile masz wolnego na HD.
Przy w miarę szybkim procku >400MHz, możesz zgrywać bezpośrednio
do DivX'a. Do nagrywania mogę polecić Tobie programik
FreeVCR.exe lub VirtualDub, są o wiele wygodniejsze od softu Prolinka.

>Co robie nie tak?

Robisz cross-posty ;>

FUT pl.comp.os.ms-windows.win9x

--