Re: bad sectory :-)

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 01:42:46 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):
> scandisk z poziomu dos'a? ;> ja zawsze nim tylko robilem testy dysku
> jesli jakies robilem... jest o wiele wygodniejszy :)

juz sobie poradzilem :-) przy okazji "zdefragmentowalem"
se partycje startowa :-))) po prostu zgralem wszystkie dane
z c:\ na zapasowy dysk, potem boot z zapasowego, format d:
potem zgralem spowrotem dane w odpowiedniej kolejnosci
(pierw system, potem programy a na koncu smietnik :) )
i teraz nie dosc ze system szybciej chodzi to jeszcze jestem
pewien ze nie ma bad sectorow :-)

--
Pozdruffka
.Peeter