Re: padl hdd na gwarancji

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 00:12:32 MET DST


W wiadomości <9jbjf3$au3$1_at_news.tpi.pl> *mk180014* nakibordził(a):
> pytanie: czy serwis bez problemu uzna reklamacje ?

Powinien, zależy od serwisu.

> czy nie beda probowali mi
> np. wmowic ze mi upadl etc.

Raczej nie wmawiają.

> (dysk nie byl nawet wyjmowany z kompa., ale tego
> nie udowodnie :( ) ?

To oni muszą Tobie udowodnić, że coś popsułeś. Nie Ty im, że się samo popsuło.

Pozdr

-- 
Czarek Gorzeński   mailto:czarek_at_szanty.art.pl  GG:77922   Śpiewnik szantowy
-=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=-  ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswpdoc.zip
Chyba nie zrozumiełeś o co chodzi,   -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=-
i niech tak zostanie. EOT.                             (C) Marek Szerszyński


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:29:26 MET DST