Re: Kieszen U33 + U66 - jak ?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 00:21:54 MET DST

> Bo to ma prawo działać -- ale nigdy nie wiadomo jaka kombinacja kabla
> i dysku będzie powodować niestabilność. Zresztą post obok masz przykład
> kombinacji nie działającej :)

I dziala :).
Wlasnie jestem po operacji. Tasma 80zyl. Na niej Seagate U5 U66
40BG jako MASTER, za nim stary U33 Seagate 6.4GB w szufladzie
U33 na 40 zylowej tasmie. Szydlo z wora moze oczywiscie wyjsc z
czasem (ewentualne bledy komunikacji), ale poki co, smiga jak malinka
a bios KT7 ustawiony na autodetect widzi szuflade od pierwszego kopa.

Uff... :)

Dzieki wszystkim.

pozdrawiam
JeRRy