Re: Callback

Autor: Jarek (yarex_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 23:25:48 MET DST

On Thu, 19 Jul 2001 16:58:54 +0200, "emsio ;-\)" <emsio_at_wp.pl> wrote:

>Witam.

                        Witajcie

> Mam problem z callback'iem. Zalozylem sobie ostatnio konto w Internetii i
>po skonfigurowaniu polaczenia chcalem je sprawdzic. I nic. Laczy sie z
>serwerem, po czym oddzwania do mnie i... sie rozlacza.Co jest? Z gory
>dziekuje za pomoc. Pozdr.
>emsio_at_wp.pl

        Heh, miałem podobny problem z ACORPEM 56000 zewnętrznym,
dokładnie była to ruletka z poprawnie zestawionymi połączeniami
zwrotnymi tak, co drugie było poprawnie zestawione, z pożyczonym
ASMAX-em zewnętrznym problemu nie miałem żadnego. Próbowałem
wszystkiego, odłączałem telefony z linii, przy jednym na linii
częściej zestawiał połączenia, przy dwóch lub żadnym wcale...
W akcie desperacji analizowałem nawet logi modemu, pomagało
zamienienie sterowników na standartowe 28800 (win95), grzebałem w
rejestrach modemu zmieniajac max predkosc itd, itp niby pomagalo.

Ostatnio zmieniłem jednak w końcu kompa z 486DX4-120 24MB-ramu na
AMDK6-2 500 128MB + W98SE i problem sam zniknął, chociaż modem dalej
ten sam ACORP 56000, 2 telefony na linii i standardowe sterowniki do
modemu. :-) Więc wina według mnie i w moim przypadku mogła leżeć po
stronie Winzgrozy 95, chociaż z asmaxem było no problems. :-)

Heh wiec trochę można pokombinować, bo naprawdę warto. Transfery z
zagranicy zajebiste min 4KB/s

Pozdrawiam Jarek