Odp: Jaki montor wybrac ?

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 23:22:15 MET DST

Jaka cena? Popatrz na cennik w firmie Rancom www.rancom.pl ( to nie ceny
netto ! ). Ja bym obecnie bral G200. We wrzesniu 2000 kupilem mojego E200
(poprzednik aczkolwiek lepszy od E220 ) i nie narzekam. Kumpel kupil G200 i
obraz takze znakomity ( obraz troche lepszy od mojego ). Faktycznie
geometria jest nie najlepsza w moim egzemplazu, ale u kumpla na g200 jest
spoko. Za to Trinitron gwarantuje soczyste kolory i dlugowiecznosc. Nawet
starsze monitory maja stosunkowo dobry obraz, czego nie mozna powiedziec o
monitorach na zwyklych kineskopach. Kumpel swego czasu kupil Philipsa
Brilance 17' dal za niego wtedy ponad 2000zl obraz byl spoko, ale w dosc
szybkim tempie zrobil sie fatalny, a pozniej jeszcze jakas usterka
spowodowala dalsze pogorszenie obrazu ( nie polecam nic Philipsa ). Mozesz
tez poszukac cos Nec-a FE700+ lub FE750 ( pierwszy ma slabe parametry 70kHz,
a drugi co prawda 90kHz ale drogi) oba na DiamondTronach ( odpowiednik
Trinitrona tylko Mitsubishi ), nawet geometrie maja spoko.

Pozdrawiam
Artek

Użytkownik Lukasz Bedzinski <bedzinski_at_satkabel.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b599a14.10658590_at_news.tpi.pl...