Re: Mam problem.

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 17:21:34 MET DST

Sat, 21 Jul 2001 16:09:30 +0200, Semprini <semprini_at_pro18.promail.pl>
napisal:

> Moj komputer ma w tej chwili zajete juz wszystkie sloty PCI (ma tylko trzy -
>modem, karta sieciowa i graficzna). Ostatnio wymienialem karte graficzna - na
>Rive TNT. I po tej wymianie komputer dziala bardzo dziwnie. Doszedlem juz do
>tego, ze jest to wina sieciowki (wiem, bo wyjalem ja z komputera i wszystko bylo
>OK).
wloz na powrot stara grafike i sprawdz jakie przerwanie zajmuje, potem
to samo zarezerwuj w biosie dla nowej VGA i powinno dzialac.
>- przy starcie komputer dochodzi do momentu "uruchamianie systemu windows"...,
>miele dyskiem az milo. potem ma dluzsza przerwe (okolo 10 sekund)
przydziel IP karcie jezeli nie ma servera DHCP
>Bo nie chce sie normalnie zamknac. To znaczy - zawiesza sie
>na planszy: "prosze czekac...". Ten problem pojawial sie (sporadycznie) juz
>wczesniej - przed wymiana graficznej. Ale teraz wystepuje za kazdym razem...
>moze ktos wie co jest grane i co mam na to poradzic?
A czy katra sieciowa to nie winbond? przypadkiem :-))
Sprawdz latke z supementem zamykania moze pomoze.
A najlepiej tez i druga - 260067POL8.EXE i 4756PL8.EXE

--
pawel