Mam problem.

Autor: Semprini (semprini_at_pro18.promail.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 16:09:30 MET DST

 Czolem grupowicze. Jak widac w temacie - mam problem. Wyjasniam na czym polega.

 Moj komputer ma w tej chwili zajete juz wszystkie sloty PCI (ma tylko trzy -
modem, karta sieciowa i graficzna). Ostatnio wymienialem karte graficzna - na
Rive TNT. I po tej wymianie komputer dziala bardzo dziwnie. Doszedlem juz do
tego, ze jest to wina sieciowki (wiem, bo wyjalem ja z komputera i wszystko bylo
OK).

- przy starcie komputer dochodzi do momentu "uruchamianie systemu windows"...,
miele dyskiem az milo. potem ma dluzsza przerwe (okolo 10 sekund), w koncu znow
rusza... po czym sie zawiesza. Ten problem udalo mi sie obejsc (metoda "na
pale") - ustawiajac w Biosie "PnP OS Installed" na "no". Wtedy komputer ruszyl,
ale to nie koniec. Bo nie chce sie normalnie zamknac. To znaczy - zawiesza sie
na planszy: "prosze czekac...". Ten problem pojawial sie (sporadycznie) juz
wczesniej - przed wymiana graficznej. Ale teraz wystepuje za kazdym razem...
moze ktos wie co jest grane i co mam na to poradzic?

 Acha - parametry sprzetu (prosze sie nie smiac):

- P150, 32MB RAM, Riva TNT2 32MB, karta sieciowa na chipsecie Realteka, system
Windows 98 PL SE. Modem Pentagram.

--
Semprini (semprini_at_pro18.promail.pl)
(usun 8 z mojego adresu)