Padnięty modem?

Autor: Porto (gofi_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 14:32:20 MET DST

Od kilku dni mam następujący problem:
Gdy mam podłączony telefon do komputera(modemu) to telefon jest zajęty
mimo, że nie łącze się w tym czasie z netem. Pomaga odłączenie kabla
od modemu lub wyłączenie kompa. Niby by mi to nie przeszkadzało ale
jak łącze się callbackiem z interrnetią to nie mogą się za mną
połączeń no bo jest zajęte. Podajrzewam że padł modem ale może jest
inne wytłumaczenie.Dodam że z netem moge sie połączyć przez zwykłe
0202122 z tym że modem podłacze do lini telefonicznej nie wcześniej
jak kilkanaście sekund przed połączeniem.

Konfig:
modem Action Tech na układzie Motoroli
MSi k7t
duron800