Uszkodzone pliki podczas kopiowania

Autor: Skibbi (skibbi_1_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 14:30:56 MET DST

Witam,
Po kilku testach odkryłem chyba przyczynę zmiany zawartości dużych plików
podczas kopiowania. Problem występował przy kopiowaniu plików z partycji
NTFS na NTFS. Dodatkowo problem się pojawiał tylko w wypadku, kiedy
kopiowanie było przeprowadzane z SKOMPRESOWANEJ partycji NTFS na
SKOMPRESOWANĄ.
Problem chyba rozwiązany, ale pytanie brzmi: czy to normalne? Mam płytę ASUS
A7V133 oraz 2 HDD podłączone do kontrolera promise. Dlaczego podczas
kopiowania tka się dzieje? Czy to wina sterowników, bug Win2k, czt też
problem z pamięcią, płytą itd? Czy ktoś z was spotkał się z tym problemem?