Re: nagrywarka samsung ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 10:40:44 MET DST

Niejaki(a) Tawrosz Piaskowy <gero_at_box43.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> e tam ludzie tyle bez burnproofa zyli i jakos dalej zyja - zawsze mozna w
> momencie wypalania nie siedziec zalogowanym do sieci

troche tough jak komp jest na win2k i stoi na nim server jakies ;p

> - pozatym burnproof
> troche sie "przejechal" z premiera on powinien sie pojawic pare lat temu
> :))) kiedy plytki byly 60zl za sztuke i wtedy strata plytki to naprawde cos
> znaczyla a teraz gdy kosztuja pare zloty i pada przecietnie jedna na 100 (i
> to te tansze mam na mysli - powiedzmy jakies platinumki) to naprawde nie
> jest to az taki rarytas.

dla mnie kazda strata plytki jest kosztem., moze glownie z takigo
powodu, ze nie mam tyle kasy co Ty ;p jak licze to od kupna nagrywarki
walnalem ponad 60 plyt, z czym prawie 50 to walniecia na win98se. na
linuxie walnalem dwie ,ana win2k walnalem 6 (z tym, ze na lin i win2k to
glownie przez odcinanie pradu przez elektrownie...). mozna powiedziec,
ze mam "wyrobione" zdanie o win98se ;>

aha - nagraem tak z 600 plyt chyba (ponad polowa dla mnie samego ;> ).

> W kazdym razie samsunga nie polecam bo widzialem juz pare cdromow i kuchenke
> mikrofalowa ;-)

ja slyszalem jak jakas kobiete zabila kuchenka mikrofalowa szajsunga w
niemczech. wybuichla jej w twarz :/

> Natomiast uwazam ze bardzo dobry jest Teac 8/8/32 i wcale nie mam mu za zle
> ze nie ma burnproofa.

zgadzam sie :)stoi bydlak u kumpla i plyty traci tak samo jak ja ;)
przez buffer underrun. tylko, ze u mnie jest to spowodowane
niewyrabianiem sie dysku podczas odczytu, a u niego od odpalenia
programu jakiegos ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|________txt by: Danny M. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|