Re: nagrywarka samsung ?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 02:10:13 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):
> burnproof jest IMO bardzo wazny. nawet gdyby to lg mialo 64mb buforu
> (wiem... przeginam ;p) to i tak nie ma burnproofa... moze jak sie bedzie
> nagrywac on the fly to naped cos nie przeczyta i bedzie uruchamial
> korekcje... czy bufor utratuje? w wieksozsci przypadkow nie...

a dla mnie burn proof jest zbedny :-)))

po pierwsze nic nie robie nagrywajac cd
po drugie nero za diabla nie chce uwierzyc ze moj lg52 to cd rom
wiec kopiowanie on the fly odpada. zreszta i tak zgranie plyty
w nagrywarce to kwestia kilku minut a cd rom sie meczy ok 15 minut
po trzecie nigdy nie widzialem zeby zapelnienie bufora nagrywarki
(a moja Sony ma 4MB) spadlo pozniej 98% :-)

--
Pozdruffka
.Peeter