Coś NIE GRA z dźwiekiem >>> H E L P !!!!!!!!!

Autor: Gumbi (tk_at_inetia.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 17:23:31 MET DST

Witam, bardzo proszę o pomoc.
Mam problem z głośnością dźwięku, ale nie do końca wiem co to jest. Nie znam
się na tym więc sorry za skomplikowany opis problemu, mam nadzieję że
zrozumiecie. Generalnie wystarczy że głośniki będą ustawione na prawie min.,
a muzykę - mp3. - słychać bardzo dobrze. Natomiast jak włączam grę lub
uruchamiam program, głośniki muszą być na maxa bo inaczej nie usłyszę muzy
( co oczywiście powoduje szumy ), natomiast połowa dźwięku, w tym głos
lektora, jest praktycznie niesłyszalna, albo przytłumiona. Prawdopodobnie
młodsza siostra pozmieniała ustawienia, ale nie wiem gdzie i jak to
naprawić. Próbowałem przywracania systemu, ale nie pomogło. Na 1 rzut oka
wszystkie ustawienia dźwięków ( te w panelu sterowania ) są OK. Nie wiem co
robić, z góry dzięki za pomoc i jeszcze raz sorry za głupi opis. Aha, mam
kartę dźwiękową SB Live E800

TK