Re: Gielda w Kraowie

Autor: Czepcu (czepcu_at_interia.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 18:19:58 MET DST

Użytkownik "Daniel Jaworski" <danielj_at_poczta.fm> napisał :

> Gdzie znajduje sie w Krakowie gielda PC. Kiedy mozna tab cos kupic?
> Wybieram sie, prawdopodobnie, do Krakowa za jakies 2 tygodnie,
wiec...
> przyda mie sie jakies info. Moze jest jakas stronka....

Aktualnie sa w Krakowie dwie gieldy RTV/komp.
Jedna przy ul. Wadowickiej (obok budynku ELBUD-u),
druga przy ul. Balickiej (za petla tramwajowa na osiedlu Widok)
Obie są czynne w weekendy od ok godziny 8 mniej wiecej do 14.
Troche wiekszy wybor jest IHMO na Balickiej (jak juz jade to tam,
chociaz mam pol miasta do przejechania).

Pozdrawiam
Łukasz Czepiec
ICQ# 109378455
http://czepcu.prv.pl