Odp: max. temperatura Athlona1,2 bez zawieszeń

Autor: Anahim (Anahim_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 18:02:46 MET DST

O qrwa 100 C to by mi się już Duronik zjarał co do tego testu to nie należy
sugerować się Sisiftsandrą podaje on bardzo przekłamane rezultaty u mnie
rzeczywista temp. procka wynosi 40 C a według sisoft sandra 87 C zresztą
każdy wie ze ten program się nienadaje podobnie jak VIAHM najlepszy jest MBM
5.08 on jako jedyny podaje bardzo precyzyjnie temperaturę , dlatego
grupowicze , którzy jesteście jeszcze amatorami podkręcania wasz procesor
przy pełnym obciążeniu nie powinien przekroczyć 65 C :))) i pamiętajcie
zawsze należy przy odpaleniu nałożyć i docisnąć cooler inaczej by by pracuś

pozdrawiam

Użytkownik root <linux_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9j9gol$ln4$1_at_news.tpi.pl...