Re: zewnetrzna nagrywarka - inne pytanie

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 12:51:41 MET DST

> 2. Do niektorych nagrywarek zewnetrznych USB jest dodawany kabel audio. Do
> czego on sluzy? Moge sobie podlaczyc tam dowone urzadzenie audio "z
> zewnatrz"?
nie jestem pewein ale obstawiam ze jest to taki sam kabelek audio jaki
dodaja do cd romow i nagrywarek wewnterznych
sluzy on do podpiecia cd do karty muzycznej
w zasadzie powinno sie dac podpiac to do jakiejs wierzy lub cosik
bo nie sadze zeby byl to klasyczny audio bo jego podpina sie wewnatrz
obudowy wiec sadze ze bedzie to kabelek typu jack
a jesli nie to i tak nie ma problemu bo kjlasyczny audio podaje dziwek w
formie
lewy|masa|masa|prawy wiec mozna spoko z tego wyprowadzic jack
JFK