Re: Schemat w Wordzie :-((((

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 11:25:17 MET DST

Andrzej Marzec wrote:
> Problemem jest fakt, że na wydruku nie widać znajdujących się w polach
> tekstowych napisów.

1. NTG.

2. NIGDY nie rysuj chocby glupiej kreski w Wordzie ! On nie jest do
tego. Cala grafike nalezy przygotowac w zewnetrznym programie (Corel,
Visio i inne). Duzo pracuje w Wordzie i juz nigdy w zyciu nic w im nie
narysuje - praktyka i ciagle porazki mnie tego nauczyly.

3. ZAWSZE zapisuj pliki z zewnetrznych programow w formacie "Windows
Meta File" a nastepnie wklejaj "z pliku" do Worda. Zapomnij o metodzie
"Kopiuj/Wklej", prowadzi ona w 90% do czerwonych krzyzy po paru
tygodniach pracy. Rysunki bitmapowe zapisuj w formacie TIF. I tez
wklejaj "z pliku".

4. Rozwiazanie (mam nadzieje) twojego problemu: Zaznacz rysunek w
wordzie, Skopiuj, a nastepnie "Wklej specjalne" w innym miejscu i
wybierz z dostepnych formatow "Metaplik". Zazwyczaj da sie jeszcze
uratowac. Jesli pojawi sie na ekranie, to masz 99% szans na poprawny
wydruk. A nastepnie zapomnij o rysowaniu w Wordzie.

Pozdrawiam

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl