Schemat w Wordzie :-((((

Autor: Andrzej Marzec (marzeca_at_ipolbox.com)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 22:33:29 MET DST

Witam Grupowiczów;
Stworzyłem w Wordzie schemat (strzałki, strzałeczki, pola tekstowe itp.).
Problemem jest fakt, że na wydruku nie widać znajdujących się w polach
tekstowych napisów. Pomimo, że na podglądzie wydruku napisy są i wszystko
jest O.K., to gdy drukuję ten schemat - ukazują mi się jedynie same ramki
pól tekstowych (bez zawartości), strzałki, strzałeczki i inne pierdółki. Po
raz pierwszy spotkałem się z czymś takim i pojęcia nie mam jak sobie z tym
poradzić. Dla ułatwienia dodam jeszcze, że gdy skopiowałem wspomniany
schemat w inne miejsce i zapisałem jako nowy dokument - wydruk był taki jak
należy. A w całym pliku nie drukuje. :-((((((((((
Naprawdę, będę bardzo wdzięczny za pomoc.

--
Z pozdrowieniami
              -  Andrzej