Re: epson color 400 !!!!!!!!! (brak tuszu)

Autor: komzler (komzler_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 10:43:13 MET DST

Zakladam, ze chodzi o stylus color 400;
jesli masz instrukcje to zobacz na str 87 (w polskiej),
jesli nie, to sprobuj najpierw czyszczenia glowicy, a gdy to nie pomoze, to
przytrzymaj przez 3 sec. przycisk od ladowania papieru (obok symbolicznego
obrazka kartki papieru) - glowice przesuna sie do pozycji umozliwiajacej
wymiane.
Wymien, zamknij i wcisnij jeszcze raz ten sam przycisk, poczekaj chwile
i gotowe.