epson color 400 !!!!!!!!! (brak tuszu)

Autor: uszki (uszki_at_poland.com)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 21:52:02 MET DST

Witam

Moje pytanie poprzedze paroma slowami objasnienia. A wiec, mam drukare epson
color 400 i mam z nia problem, skonczyl mi sie jeden z kolorow (a dokladnie
zolty), niestety, aby wymienic cadrige musi mi sie swiecic kontrolka o
obnizonym stanie tuszu, inaczej nie da sie tego zrobic. Wpadlem na pomysl
aby zrobic w jakims programie graficznym cala strone w kolorze zoltym i
drukowac ja do bulu, az w koncu dioda zacznie sie swiecic. I tu nasuwa sie
moje pytanie:

Czy nie zaszkodzi glowicy, jesli bedzie drukowala bez tuszu, nie spali sie
tam cos itp, elektronikiem nie jestem, ani na drukarkach za bardzo sie nie
znam, wiec zaciagam opini u osob, ktore moga cos wiedziec na ten temat.

Bardzo prosze o odpowiedz!!!!

USZKI