Re: Duron 750@800 i dym w windowsach

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 13:12:19 MET DST

Użytkownik "Tomek T. Neas" <neas..post.p1> napisał w wiadomości
> Czytam. Nie napisałeś dokładnie czy problem występuje tylko od
> jakieś prędkości procka, czy tylko przy szynie 133 (nie wynika
> to też z Twojego ostatniego postu). Po za tym nie napisałem, że
> napewno jest to napięcie, ale nigdy nie zaszkodzi spróbować.
Alez napisalem ze wystepuje tylko przy czestotliwosci 800 (6x133) i 933
(7x133) - jest to chyba jednoznaczne ?
> Każdy się może pomylić (szczególnie kiedy niezbyt dokładnie
> formułujesz swój post) i takie odpowiedzi z Twojej strony są
> zdecydowanie nie na miejscu. Jeżeli ktoś poświęca czas na
> przeczytanie/zastanowienie się nad Twoim pytaniem to z tego względu
> należy mu sie jakiś szacunek.
Ok, ale post byl sformulowany bardzo dokladnie - nie napisalem "przy
FSB=133" ani "powyzej XXX MHz" ale "przy 800 i 933" z dokladnym podaniem
FSB.
Poza tym, jezeli chodzi w 3D przy feralnej czestotliwosci to co ma napiecie
do tego ? Przeciez zapotrzebowanie na prad rosnie w 3D itp. a nie przy
przeciagniu okienka (chyba ze nacisniecie myszki i rownoczesne ciagniecie
wlacza jakis duzy pobow pradu nieudokumentowany przez M$ ;-)) z reszta o ile
pamietam to dalem na probe 1.7V (bez sense z reszta) i nic sie nie zmienilo.
Podnoszenie napiecia byloby uzasadnione gdyby przy 800 bylo ok a przy 866
sie kladalo (w obu przypadkach FSB=133) a nie odwrotnie. Opisany "fenomen"
raczej nie ma nic do rzeczy z napieciem na procu (na AGP raczej tez nie),
chyba ze ktos mi udowodni ze ciagniecie okienka powoduje wyzsze
zapotrzebowanie na energie niz granie w Diablo II LoD lub odpalanie
3dmarka2000.

Piotr Traczykowski