Re: Duron 750@800 i dym w windowsach

Autor: Tomek T. Neas (neas..post.p1)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 09:36:28 MET DST

"Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> pisze:

>Tak to, czytaj uwaznie i do konca post na ktory odpowiadasz.

Czytam. Nie napisałeś dokładnie czy problem występuje tylko od
jakieś prędkości procka, czy tylko przy szynie 133 (nie wynika
to też z Twojego ostatniego postu). Po za tym nie napisałem, że
napewno jest to napięcie, ale nigdy nie zaszkodzi spróbować.

>Jakbys czytal dokladnie posty to bys nie dawal takich odpowiedzi. a wiem nie
>wszystko dlatego pytam.

Chodziło mi tutaj raczej o:

"Co wy z tym napieciem ?! Po cholere, jezeli chodzi na 866 na
napieciu 1.6 to
nie widze uzasadnienia dlaczego ma nie chodzic przy tym
napieciu na 800 !"

Każdy się może pomylić (szczególnie kiedy niezbyt dokładnie
formułujesz swój post) i takie odpowiedzi z Twojej strony są
zdecydowanie nie na miejscu. Jeżeli ktoś poświęca czas na
przeczytanie/zastanowienie się nad Twoim pytaniem to z tego względu
należy mu sie jakiś szacunek.

--
                 | For you, life is just like chess |
  Tomek T. Neas  | If   you   don't   make  a  move |  neas..post.p1