Re: Mam zamiar kupic ...

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 12:31:50 MET DST

Użytkownik "Szczepan Majdański" <majdan_at_promail.pl> napisał w wiadomości

> i tu mam pare pytan:
> 1. Co jest lepsze: Athlon czy Celeron? Dlaczego?

athlon 133FSB - bo jest slepszym i nowoczesnym prockiem :)

> 2. Czemu GeForce jest lepszy niz Riva (co maja a czego nie obie karty)?

bo to nowa generacja kart.... = szybsza, brac GF !!!

> 3. Co daja tak mocne ramy jak DDR'y?

zwykle nie duzo wiecej do 3%, czasem do 10% szybciej

> 4. Czy nagrywarka tej firmy nie rozwali sie (czy sa dobre?)

sa zadowoleni urzytkownicy ale ja wole TEAC (lgie - nie mam zaufania)

> 5. Czy lepszy monitr 15" ale Philips czy 17" Samtron-ktory lepszy?
> Placa sie inwestowac w 17" z plaskim ekranem?

lepszy 17" moze byc plaski ( nec, sony, iiyama, lg flatorn - sa zadowoleni
ale...ja nie polecam) monitor musisz poogladac przed kupnem!

> 6. Czy taki Sound Blaster mi wystarczy?

jasne

> 8. Jaka karte video z pilotem mozecie mi polecic?

karte TV ? Prolink play tv pro (z nicam stereo)

> 9. Jaka plyte glowna mozecie mi polecic?

do tego MSI, epox, asus, abit (wez MSI ew ABIT, asus jest OK! ale drogi)

---------

teraz: bierz AMD bo w intela nie masz sie co pchac (chyba ze chcesz zapalcic
wiecej za mniej wydajny sprzet) podawales skrajnosci ( m64 VS o wwwwile
szybsz GF 2GTS jak grasz to o czym tu mowic ?)
Nie pchaj sie w DDR a kup DOBRY 17" monitor 15" = lamus (imho).

> OPINIE BARDZO PROSZE NA PRIVA

NIE ma futa nie ma priva, piszesz na grupe wiec ti dostajesz odp :)