Re: Mam zamiar kupic ...

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 11:26:45 MET DST

> AMD Athlon 1GHz Socket A (lub INTEL Celeron 766MHz FCPGA ibpp)
Athlona. Szybszy i duuuuuzo lepszy

> HD Barracuda 20GB ATA100/7200rpm
Podobno sie psuja troche.

> GeForce 2GTS 32MB DDR (lub Riva TNT2 M64 32MB)
GeForce 1 jest nastepca TNT 2. Wiec GeForce 2 jest jeszcze lepszy.

> CD-RW LG 8x/4x/32x IDE (oem)
Plextor albo Teac. O tym bylo duzo na grupie - wiec poczytaj sam. LG nie
bierz.

> monitor 15" Philips 105S21 (lub 17" Samtron 76E)
Monitor wez jak najlepszy. Nie pozalujesz. Najlepiej co najmniej 17''

> jakis modem zewnetrzny 56kbps
Wewnetrzny bedzie lepszy (wygodniejszy i mniej miejsca). A przeniesc go tez
nie problem do innego PC (kwestia odkrecenia paur srubek). W robocie mialem
motorole jakas tam - byla SUPER!!! Duuuuzo lepsza od Zoom V90 (zewnetrzny) -
na tym samym laczu motorola szybciej sie laczyla i potrafila sciagnac pliki,
ktorych zoom nie mogl (np. Live Update w NAV 2001)

> Sound Blaster 128PCI
Na przecietne potrzeby zupelnie wystarczajaca, ale ja mam Diamond Monster
MX300 - jest duzo fajniejsza niz Live! VE (to moje subiektywne odczucie).

> oraz karte video z pilotem
Tu ci nie doradze!

> 4. Czy nagrywarka tej firmy nie rozwali sie (czy sa dobre?)
Wlasnie chodza pogloski, ze czesto zdarzaja sie trefne sztuki. Ale niektorzy
maja i twierdza ze dobrze im sie pali (natomiast pozniej czytam posty tych
samych ludzi i pisza ze maja problem z odtwarzaniem plytek wypalonych przez
LG, albo z nagraniem). Plextor i TEAC maja dobra renome. Wiec po co
kombinowac? Osobiscie mam plexa 1210A i nastepna nagrywara NAPEWNO bedzie
PLEXEM. Wiecej o wypalarach : www.cdrinfo.pl