karta USB

Autor: Majk (j.brodziak_at_wsp.czest.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 09:38:40 MET DST

Zakubiłem ostatni kartę na PCI do USB firmy CMD.
Zainstalowałem ją to znaczy zystem ją wykrywa instaluje sterownik z płyty
Windowsa 98 SE, wykrywa potem myszkę podłączoną do niej i wszystko działa
jest super.
Jednak po restartcie komputera windows nie odpala się to , znaczy uruchamia
się i po jakichś 10 sekundach wszystko ulega "zamrożeniu".
Można tylko wyłączyć komputer.
W trybie awaryjnym działa poprawnie.
Gdzie jest problem czy karta może być uszkodzona czy cos innego ?