Re: ATI Rage VIVO, SB Live 5.1 i Windows2000-czy jest sens?

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 01:39:14 MET DST

Użytkownik "Marcin Szydłowski" <szydlo_at_gdynia.serw.net> napisał w wiadomości
> Czesc
).

> Czy mozesz to jakos poprzec przykladami?

Ja moge, mialem w rekach dysk z padnietym NTFS5 (wylaczenie pradu w trakcie
pracy). Uszkodzeniu ulegla m.in. MFT. Chkdsk nie potrafil tego ruszyc, nie
potrafil odtworzyc z kopii zapasowej, inne programy zreszta tez. FAT32 az
tak sie nie wywala. Poza tym specyfikacje FAT32 mozna znalezc w sieci zeby
samemu pogrzebac. Za specyfikacje NTFS5 trzeba zaplacic ciezkie pieniadze
firmie MS.

Smoq