Re: ATI Rage VIVO, SB Live 5.1 i Windows2000-czy jest sens?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 23:43:23 MET DST

"mars" <codex_at_poczta.pl> wrote in message
[ciach]
> Niestety nie odpowiadasz na pytanie a tylko sie wymadrzasz.
> Ati rage fury zdaje sie nie ma i miec nie bedzie sterownikow do
> win2000 (jesli to ta karta z 2 koscmi, jesli nie to chyba sa)
ati rage fury vivo ma takie sterowniki, o czym sie codziennie przekonuje
siadajac przy komputerze ;)
ati rage fury maxx (ale tej nie ma zdaje sie w wesji vivo, ale tu moge sie
mylic), to nie wiem, ale nie o nia tu chodzi

ale wracajac do tej pierwszej, to i akceleracja 3d, i we/wy video dziala bez
zadnych problemow. co do dvd to jakos ostatnio nie mam czasu ogladac wiec
nie sprawdzilem.

> A z ntfsm to nie ma problemu dopoki sie cos nie wywali bo ciezko sie
> dostac do systemu plikowego z dyskietki startowej, ale poza tym ntfs
> jest znacznie lepszy.

> PS sorry za zjebke, ale juz nie moge czytac jalowych tekstow o
> niczym i nic nie wnoszacych. Dzis wiec padlo na Ciebie
> Pozdrawiam Mars

a tu si enie wypowiem, ale napisze tyle, ze nagrywalem jakiegos aviaka 4 gb
za pomoca standardowego programu ati, ale nie pamietam czy w me czy 2k :(

  pozdr
Zbyszek