Re: zgrywanie filmow

Autor: miq (miq_at_kn.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 00:14:13 MET DST

Użytkownik "JFK" <jfk_at_okg.gdynia.pl> napisał w wiadomoœci
> doberek wszytskim specjalistom i tym troche mniej takze doberek
> mam troche pieniazka aktualnie na zbyciu i tak se pomyslalem ze wreszcie
se
> zakupie jakis sprzecior do
> milego montowania filmow :)))
> no i tak kombinuje jak kon pod gore i nie wiem
> czy do mojego kompa (pentium II 400 128 mb ram riva tnt m64 32 mb i
dyskiem
> 40 gb )
> styknie zwykly tuner tv?
> chodzi mi o to by mi lapal filmy podawane z kamery (na gniazdo chinch lub
> [...]

dla porownania, bo mam podobny sprzet...

PII-333 na Abicie, 96Mb RAM, Riva Tnt2 i dzialam na Aver TVCapture98...
zrzut do polowy PAL bez problemu... wyciagam 25 klatek, okolo 20 z
programowa kompresja Indeo 5 QuickCompress...
w full PAL'u zalosc... nie wiecej niz 5 klatek na sek. ...

miq