zgrywanie filmow

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 19:19:08 MET DST

doberek wszytskim specjalistom i tym troche mniej takze doberek
mam troche pieniazka aktualnie na zbyciu i tak se pomyslalem ze wreszcie se
zakupie jakis sprzecior do
milego montowania filmow :)))
no i tak kombinuje jak kon pod gore i nie wiem
czy do mojego kompa (pentium II 400 128 mb ram riva tnt m64 32 mb i dyskiem
40 gb )
styknie zwykly tuner tv?
chodzi mi o to by mi lapal filmy podawane z kamery (na gniazdo chinch lub
antenowe)w czasie rzeczywistym z predkoscia 25 klatek\s rozdzielcozsci
raczej w okolicach palu czyli 768 x 576
czy ta konfiguracja uciagnie?
czy bedzie gubil klatki jesli tak to czy zauwazalna ilosc?

ludzie powiedzcie mi co czynic?
pozdrawiam
JFK
ps. oczywiscie odpowiedzi na priv mile widziane
jfk_at_go2.pl