Re: Nagrywarka CD-W512EB Teac

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 22:47:31 MET DST

Użytkownik "Mac_Kochmański" <mackoch_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Szanowni Grupowicze!
>
> Mam w planie zakup nagrywarki CD-W512EB Teac-a. Chcialbym wiedziec czy
ktos
> z Was posiada ten model nagrywarki, jak sie ona wedlug Was sprawuje, jakie
> sa wedlug Was jej najwieksze wady, jakie rodzaje plyt do niej najlepiej
> stosowac /chce nagrywac i audio i cd-r-y z oprogramowaniem/ i czy ktos z
Was
> nagrywal na takiej nagrywarce plyty audio na kompakty Technicsa i z jakim
> skutkiem /czy byly problemy/ lub na inne kompakty /tak samo czy byly z tym
> problemy/?

mam "zaledwie TEAC-a 58E (x8) i nie wiem czy doświadczenia z nim związane
przekładają się na nowszy model...
sprawuje się doskonale, nagrałem na nim już około 200 krążków, z czego duża
część to muzyka audio z mp3 - w porównaniu do poprzedniej nagrywarki, której
używałem (Ricoh combo) to po prostu rewelacja! Nagrywać można na dowolnym
krążku - nawet nołnejmy za złotówkę wypala i bez problemu odtwarzają się na
każdym CD playerze, który miałem okazję przetestować. Nie ma tego efektu
"cykania" i zgrzytania, bądź braku odtwarzania ostatnich utworów na płycie,
który na płytach z ricoha pojawiał się na większości wież audio (na Aiwie z
możliwością odtwarzania CD-RW wszystkie zawsze działały)
BTW tak myśle, czy ten egzemplarz Ricoha nie jest przypadkiem lekko
"trafiony" - może to wada fabryczna (za mała moc lasera) Użytkownicy Ricoha
9060A (x6x4x4x24) - odezwijcie się!

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---