Re: PCCHIPS M537+ (kość BIOS)

Autor: Qba (qba_at_qba.w.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 11:44:02 MET DST

> Samo zaprogramowanie (na przykład w programatorze, jeżeli plyta nie
potrafi)
> nie wystarczy. Bios zapisuje do tego flasha ESCD (chyba dane podzespolow
> wykryte mechanizmem PnP), wiec jak flash jest nieodpowiedni, to pojawia
sie
> komunikat "Can't write ESCD".

wlasnie cos takiego mi sie pojawialo jak mialem flasha AMD :),
ale zaprogramowalem go na tej samej plycie glownej
 (gdzie zjaralem oryginalnego biosa);

z Atmelem zrobilem to samo (na tej samej plycie) i wszystko bylo oki;

czyli: oba flashe dzialaly i daly sie zaprogramowac na tej plycie,
    mimo to na AMDku pojawial sie komunikat "Can't write ESCD";

jak kto wie dlaczego to bede niezmiernie wdzieczny :)

pozdrawiam, qba

ps.
czy wchodzi tu w gre sposob zapisywania flasha ?
(AMD nagrywal sie prawie 2x szybciej niz Atmel !!!)