Re: Chlodzenie wodne

Autor: Krzysztof Karczewski (krzysztof_at_formica.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 10:48:45 MET DST

Cześć
Wygląda na to, że trafiłem w temat - duży odzew traktuję jako gratulacje
;-))))))))))
Odpowiadając po kolei:
Rurka akwaryjna mięknie przy temperaturze 60-80 stopni. U mnie chłodziwo ma
najwyżej 45 (nie parzy). Śmigiełka nie zainstalowałem, bo nie ma potrzeby.
Jeśli by nie płynęła to miałbym zwis w ciągu 60 sekund - chyba to wystarczy
jako sygnalizacja. Jak na razie mogę powiedzieć, że nie miałem przerw w
dostawie wody :-))))))) Chłodziwem jest woda destylowana, chociaż
zastanawiałem się nad jakimiś dodatkami. Ma ktoś jakieś propozycje?
Co do pompki AquaEl - jak już pisałem zmodyfikowałem ją nieco :-))) W
"stanie fabrycznym" hałasowała od początku. Pracując w środowisku wody
destylowanej sądzę że będzie się zużywała wolniej niż w akwarium z glonami
Wymiennik ciepła zrobiłem z lutowanej miedzi - płytka i rurka miedziana.

Adaś,
Stan oczekiwania o którym piszesz to S1. Ustaw w BIOS-ie S3 - Suspend To
RAM. Dopiero wtedy wyłączy ci się wentylator w zasilaczu. Możesz mieć jednak
pewne problemy z przejściem w S3 - niektóre płyty i urządzenia nie za bardzo
go lubią i albo nie chcą zasnąć, albo się budzą z dużym trudem (to tak jak i
ja rano ;-))
Pozdrowienia
Wigwam