Chlodzenie wodne

Autor: Krzysztof Karczewski (krzysztof_at_formica.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 14:17:00 MET DST

Cześć
Właśnie zamontowałem sobie na Duronku 700 chłodzenie wodne własnej produkcji
i chciałem się pochwalić sukcesem ;-))) Nie chodziło mi bynajmniej o
przetaktowanie go na 1500 MHz, a o hałas wiatraka który mnie wkurzał.
Temperatura waha się 12 - 27 C powyżej temperatury otoczenia, czyli przy
maksymalnym obciążeniu mam nawet 57 stopni, ale chłodzenie jest bezgłośne.
Nie wyłączam go nawet przy (rzadkich :)) wyłączeniach komputera - i tak go
nie słychać. Ciągnie ok. 3 W @220V. Płaską chłodnicę planuję powiesić na
ścianie, na razie leży na stole. Na razie jest spiralna - najłatwiej się
robiło, ale myślę że jak przesiądę się na jakiegoś Athlona to zmienią ją na
coś giętego bardziej optymalnie. Całość po częściach kosztowała niecałe 100
zł i dwa dni leniwej pracy z główkowaniem :-)))
Pozdrawiam i czekam na gratulacje ;-)))))
Wigwam