Re: czerwone X w Wordzie zamiast rysunkow

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 18 Jul 2001 - 09:25:52 MET DST

Właśnie o to chodzi na słabym sprzęcie tak zapamiętuje bo nie może zaladować
tych obrazków. A przypominam owe krzyżyki zajmują tyle miejsca co rysunki więc
gdzieś one są i można je odzyskać

> To nie ma zwiazku ze sprzetem - chyba jedynie takim ze efekt ten powstaje w
> Office 97  ktory chodzi na kazdym sprzecie w przeciwienstwie do Office 2000
> . Rozwiazaniem Twojego problemu jest instalacja Sp1 i Sp2 do Offica - ktore
> zalatwia problem X przy obrazkach ...

Oj ma ma i to duże. Z kolesiem mieliśmy tesame Word97 tyle że on używał pentium
ok 100 MHZ a ja Celerona 466. Nie przecze że SP1 czy SP2 nie pomoga ale na
słabym sprzęcie nie zawiele Servic Packi pomogą
Pozdruffka
adadur