Re: czerwone X w Wordzie zamiast rysunkow

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 07:17:10 MET DST

Użytkownik "efektor" <efektor_at_post.pl> napisał w wiadomości

> mu
> pomogł
> inną
> sprzęcie.
>
> no to co powiesz na to, że na moim sprzęcie też się zdarzyło: C566_at_850,
> 256mB ramu HDD 20GB itp.
> Choć przyznam, że plik dostałem od kolesia z bardzo kiepskim sprzętem.
> Wystarczył jednak tylko dwuklik na iksa, żeby ryskunek znowu się u mnie
> pojawił.
>
> Pozdro. Seba

To nie ma zwiazku ze sprzetem - chyba jedynie takim ze efekt ten powstaje w
Office 97 ktory chodzi na kazdym sprzecie w przeciwienstwie do Office 2000
. Rozwiazaniem Twojego problemu jest instalacja Sp1 i Sp2 do Offica - ktore
zalatwia problem X przy obrazkach ...
Pozdrawiam:

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl