Re: Duron 750@800 i dym w windowsach

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 18:11:05 MET DST

Użytkownik Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9iuj9b$rgs$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam,
> Na wstepie zwstaw:
> D750, Abit KT7A (BIOS YH - ale sprawdzalem tez na 3C i ZT). RAM 128 Infineon
> (wytrzymuje 150 na CAS 2 bez bolu), SB Live!, Creative Annihilator PRO
> (GF256DDR), Dysk udma 66, cd teac'a).
> do rzeczy, sprawa jest taka: Ustawiam sobie mojego durona (mostki L1
> zamalowane) na 6x133 czyli 800, start, dziala, diablo 2 dziala, 3dmark
> dziala, sandra dziala, i teraz probujemy przeciagnac okienko w W'98 i zwis,
> tak ! przy przeciaganiu okienka najpierw pojawiaja sie niedorysowane kreski
> [...]
[...]

Zwiększ AGP driving w Biosie na np. EA lub troche mniej.
Wyłącz fastwrites-niewiele przyśpiesza a często obniża
stabilność, wyłącz też agpx4.
Inna sprawa to czy nie przegrzewa się GF.

PeJot