Re: co znaczy "Power Loss Recovery"

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 18:11:01 MET DST

Użytkownik .Peeter <peeter_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9itnpk$iu2$1_at_news.tpi.pl...
> ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> wystukał(a):
>
> to czyzby dlatego przy lekkim spadku napiecia wylacza mi sie monitor,
> rozlacza sie SDI, wylacza sie wieza a komp nadal dziala? :-)))

Możliwe, kup sobie najmniejszy UPS w sklepie żeby tylko pełnił
rolę stabilizatora napięcia - nie będziesz miał więcej problemów
z restartami kompa, HIS'a itp.
Np. na wsiach to jest obowiązkowy zakup jeżeli nie chce się stracić danych.

PeJot