Re: problem z zegarem

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 18:12:23 MET DST

Użytkownik BodekJ <bodek_at_jerzyk.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9iv4dk$9p8$2_at_news.tpi.pl...

> Najprościej można to wytłumaczyć wyczerpaną bateryjką na płycie głównej, ale
> IMHO zegary w BIOSie nie są najdokładniejsze. Mam w miarę nową baterię ale
> synchronizując zegar ze wzorcem czasu raz na tydzień zawsze jest różnica
> 1czy 2 sekund.

To jest normalne, że się odrobine spóźnia .
Systemy operacyjne (czyt. Windows) przejmują różne
przerwania zegara i czasami "zgubi" się kilka taktów
np. -te 2 sekundy na tydzień.
W starych grach dosowych było z tym najgorzej-różnice
były po kilkadziesiąt sekund na tydzień.

PeJot