Re: Modem -TPSA

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 15:26:53 MET DST

Tue, 17 Jul 2001 09:39:39 +0200, "Piotr Grabowy"
<piotrgrabowy_at_interia.pl> napisal:

>Walneło, gruchneło i tyle, piorun uwalił modemi telefon.Mam pytanko: Czy
>ktos z Was reklamował i ścigał TPSA za takie cuda ??? Wydaje mi sie, że to
>ich obowiązek tak zabezpieczyć linie telefoniczną, żeby nie było takich
>numerów. W końcu to ich linie. Średnio na rok pali tylko (??) 2 telefony.
>Plus ostatni doszedł modem.
Moim zdaniem, bzdura. Nie dlatego, ze tpsa ma taka moc ale dlatego, ze
niczego takiego nie ma w zadnej umowie. IMHO tylko ubezpieczyciela
mozesz scigac jezeli taka polise posiadasz. Idz do prawnika.
Linie tylko do zakonczenia czyli do gniazdka reszta jest w Twojej
gestii - jak podlaczysz tak masz. Kup protectneta, sa takie urzadzenia
i nalezy z tego korzystac. Tym bardziej jezeli masz tak czesto z tym
problemy.
A gdyby zjaralo Ci samochod to winny producent? ze nie zabezpieczyl?
Czy dozorca placu na ktorym stoi woz?

--
pawel