Re: filmy w wyzszej rozdzielczosci

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 14:17:18 MET DST

Użytkownik "Feromon" <feromon_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Programik testowy i krotki opis problemu (nie mojego autorstwa) poszedl na
> priv.

Poszedl, ale nie doszedl :((

"Witaj. Ta wiadomosc zostala utworzona automatycznie
przez serwer poczta.wp.pl. Dostarczenie Twojej wiadomosci
okazalo sie niemozliwe, serwer nie bedzie staral sie wyslac
jej ponownie. Ponizej znajduje sie przyczyna zwrotu listu.
==
Hi, this message was created automatically by server poczta.wp.pl.
I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<johny_at_wp.pl>:Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name.
(#5.1.1)"

Napisz do mnie to odesle Ci ten programik (100kb)
Feromon