Re: filmy w wyzszej rozdzielczosci

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 13:41:05 MET DST

Użytkownik "Johny" <johny_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> +128

Witaj!
Programik testowy i krotki opis problemu (nie mojego autorstwa) poszedl na
priv.
Przyczyna tkwi najprawdopodobniej w chipsecie VIA, ale nie napisales
czy ogladasz film z dysku czy z plyty. Sam juz na zlecenie pewnej pani
wymienialem jej procesor na szybszy, bo filmy sie zacinaly. Okazalo sie
(po tym jak zmiana Celka 266 na 466 nie pomogla) ze ma CD-ROMA dwukrotnej
(!!!)
predkosci.
Udanych testow!
Feromon