Re: Athlon: Wymiana wentylatora

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 15:47:13 MET DST

> Czy trzeba oczyscic procesor z resztek
> pasty silikonowej

najlepsza jest pasta silikonowa, albo z ciezka miedzia
bo te plasterki na radiatorach sa mocno dyskusyjne

> Co sie stanie jesli wentylator sie calkiem zepsuje i stanie?
> b) procesor sie przegrzeje i spali sie zanim zdazy sie zawiesic.

niestety - szlag go trafi

> Widzialem takie wentylatory, ktore montuje sie w miejsce sledzia z tylu
> obudowy. Ich zadaniem jest wyciaganie goracego powietrza na zewnatrz.

sa takie konkretne wentylatorki (jak te w zasilaczu) ktore dodatkowo
wyciagaja powietrze z okolic procesora - sa specjalne dziurki
w obudowie - nie wiem czy we wszystkich, ale...
mozna tez zdjac obudowe z zasilacza, zeby wentylator w zasilaczu
mogl lepiej wyciagac powietrze z wnetrza obudowy

pozdrawiam

Aldi