Re: Abit KT7A-RAID i problemy z pamiecia

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 18:34:55 MET DST

Użytkownik The Habu Xorph <habu_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9iqi09$nq5$2_at_news.tpi.pl...
> Czy mozna uruchomic na ww plycie Windows 2000 Pro majac 1.5GB ramu?
> Gdy mam wlozone 2 kostki po 512MB wszystko dziala oki, ale po dolozeniu
> trzeciej (3x512MB) zaden system oprocz DOSu nie chce sie uruchomic.
> Dla Win9x to normalne bo obsluguje do 512-1GB pamieci, ale W2K jako system
> profesjonalny powinien obsluzyc bezproblemowo wieksza ilosc chyba, zesie
> myle.

Przy trzech dimmach powinieneś wzmocnić sygnał
dla modułów pamięci w Biosie- <MD driving> -HI
Możesz też spróbować ustawić latch delay na 0.5ns
i spowolnić inne ustawienia pamięci.

PeJot